Gymmet!

Ja, då är man hemkommen från gymmet och jag glömde typ att stretcha, hoppas att jag inte dör imorgon! Körde Pump och Afro, känns som vi behlver lägga på mer ny koregorafi på afron nu, vi traglar det gamla lite vääl mkt eftersom det kommer nya varje gång, lite trist faktiskt. På pumpen var Heidi tillbaka, skönt att hon är på benen igen, skadae knäet för några veckor sen. Jag fick sån jäkla kramp i mitt högra lår på pumpen, sen försvann dn och kom tillbaka i slutet på afron, nu har jag skitont så det kan ju knappast vara kramp...ah jag får damp ;) Har inte tid att skada mig nu!

Imorgon ska jag jobba några timmar på mammas jobb och plugga en massa, måste läsa igenom en bok som jgag förövrigt inte har ;P tills på torsdag, jag har en liknande så den tänker jag köra på! Har faktiskt nästan gjort klar hemtentorna i anatomin, har bara några kvar som jag inte hittar svaren på.

Jasse, jag tänker på dig! Du ville inte ha medlidande och det får du inte! Du får omtanke! Du kan alltid prata med mig snäckan.

Nä, nu ska jag kolla klart på lipstick jungel och sen typ sova ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Ida. Det värmer att veta att veta att man kan prata med ig om det är något.

Vi har som sagt inte kännt varandra länge, som du sa igår. Men endå kändes det inte fel att berätta det för dig.

Tack för att du finns :)

2009-02-24 @ 09:16:07
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0