Filippa!

Igår var det först föreläsning om nervsystemet och sen i läkemedelsberäkning. Varav båda gjorde att jag kände mig korkad, inte lätt altså! Men men, jag får läsa som satan tills nästa vecka till handledningen och hoppas att jag förstår då.

Efter skolan så körde jag hem till Paula och fikade, mysigt! Efter en lång fika så tog jag fram matteuppgifterna så paula hjälpte mig (hon är ju matte lärare) Så nu förstår jag faktiskt helt okej hur man ska räkna ut det mesta!  Filippa hon sov i vagnen. Efter ett tag kom CG från gympan och skulle ha matte med Paula, så där satt vi och pluggade som dårar! Och Filippa bara sov och sov, jag fick et sms och skulle läsa då såg jag att klockan var 17.55, suck, min Funk började ju 18 vilket resulterade i ingen träning för mig. Mn en massa plugg! Tillslut när Cg skulle hem vaknade Filippa, då fick jag gosa en hel massa....jag stannade länge, fixade med Filippa när Paula och Biske åt så de fick göra det i lugn och ro för en gångs skull. Fis Filippa är ju så söt, helt underbar! :)

Nästa torsdag blir de lunch hos Paula innan jag ska ha Lind och Juniors killar!

Nu borde jag gå och gör amig iordning för temp, andning och blodtycksläsning i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0