Bada..

Är inte så jäkla roligt som det var när man var liten! Gaah, jag höll på att dö efter typ en timme ;) Så jag satt mig i bubbelpoolen och så fick barnen leka bäst de ville!

Idag händer det ingenting hos mig, har precis ätit supergod mat, bakad potatis och med räkröa, mums! Blir väl till att poppa lite popcorn och kolla en film sen eller nått! Tjaa, let's dance är ju nu också! Borde köra hem till Richters och lämna skidhjälmen, men det får nog bli en annan dag!

Matilda, Jag saknar dig! Hoppas du har det bra i jordgubbslandet och snart får du ju en lillasyster! Spännande va? Undra vad hon kommer få hete, tror du det blir Vilda? Om hon kommer likna dig någonting så kommer hon vara sockersöt! Blir mycket prat om dig nu med allt som vi gör i skolan, du får hjälpa mig om jag gör fel, du kan ju allt detta mycket bättre än jag :) Saknar dig snäckan! PUSS!


Matilda på sin stora dag!
Tänk att du var så pigg denna dag, du hade inte varit uppe på så länge, hade inte ätit på veckor och ändå var du pigg och glad. Delade ut godiapåsarna själv och hjälpte trollkaren med tricks! Vilken kämparglöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0