ännu en...

fullkomligt onödig etiklektion, hon bara snackar om helt ohängande saker och jag fattar ingenting ;) haha! jaja, får nog läsa ordentligt i boken i veckan om jag ska hänga med på seminariumet eller hemtenten.

Jag kan också berätta att jag har FETT med träningsvärk i hela min kropp, ajajaj, fast då känner man verkligen att det gjort nytta, min rumpa var det första jag märkte imorse, sen mer och mer i axlar/armar/bröst. Jaa, det var jobbigt, har inte kört två passa i rad på  länge nu, elelr jaa, har inte kört pump öerhuvudtaget på läg´nge. Men det var lika kul som vanligt! Jag var helt slut när vi skulle in på afron, tur attdet typ inte var första gången för då blir man helt körd i huvudet! Det var nice, men jag var nästan åp väg att ge upp för min krop var så trött, men jag höll ut och finalerna är alltid lika roliga! Ohhh, aahh, ohh! haha, okej det fattar ju ingen som inte varit där.

Nu ska jag snart åka iväg och jobba, ska passa tre barn från småland, tanken var att vi skull etill tekniska museumet men de har bara öppet till fyra så kanske inte hinner det, så kankse bowling kan passa barn i 8, 10 och 11 års åldern...ah, jag får väl fråga helt enkelt!

Sen är det dags för samträningen med umgdom pojk, vi planerade lite igår efter tärningen och har ganska ok koll på vad vi ska göra, blir säkert kul! Hoppas inte Ervin bangar ur, vi måste ju visa upp vår talang!

Nä, nu måste jag läsa lite innan jag sticker iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0