Afro coming up...

oh yes, ikväll är det Afro, alltid lika roligt! Jag tycker verkligen jättemycket om vår tränare, hon är superbra och man har så roligt på klassen, skrattar åt och med varandra :) ingen är firekt proffs utan vi gör det för att det rä bra tärning och riktigt roligt. Karin (tränaren) är ju dock riktigt gym på att dansa, synd att man inte har henne moves i kroppen!

Innan afron kör vi nog pump idag, så himla jobbigt, vet inte om jag riktigt orkar, men men, det blir nog bra!

Har precis suttit och skrivit på hemtentan, det är inte direkt kul och väldigt mycket att tänka på. Imorgon måste jag låna en bok om Nightingale.

Bröt min nagel idag, det gjorde/gör sjukt ont och det började sippra blod, aaaj, jäkla cykellås! Hela tummen är verkligen helt öm! Hoppas den växer ut snabbt!

Jag och käkade lunch med Mia och Malin idag, indiskt tror jag det var, skitgott och starkt! Sen var jag inne om på gamecenter och hälsade på Ola, han knäckte min rygg den.  Rickards och Linas söta hund, chili, var där, henne roade jag mig med en stund, sjuukt goo!
Nä, nu blir det lite mer plugg sen promenix ner till gymmet, åker med mia till gympan sen, planera samträningen med Juior och Linda efetr tärningen.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0