Storasyster kommer hem <3

Ja, om bara några minuter ska jag hämta Mia i Lund, hon kommer med tåget från Sthlm, där hon nu mera bor för er som inte visste det. Det är hela 2 ½ månad sen jag såg henne, det var väääldigt längesen det gått så långt tid utan henne. Jag saknar henne, jag saknar att ha killarna med henne, jag saknar att mysa med henne i hennes lägenhet, jag saknar att festa tillsammans! Jag SAKNAR henne mycket helt enkelt.
Idag kommer hon hem och ska bo här i Staffis 2 nätter sen blir det nog några nätter i min lägenhet, som för övrigt blir inflyttningsbar på fredag, oh yes! Malmö here I come!
Igår var jag hos Gudmor och hennes underbara familj. Busade i snön, åkte massa pulka, spelar kort, bakat negerbollar, spelade BUZZ, myste massor med minstingen och de stora pojkarna.
Sen bar det in till stan idag, fix med sista presenterna, nu har vi allt, saknas bara en klapp, men det köper vi den 26 eftersom det är då den ska ges bort!
Idag har vi också röjt en massor i lägenheten och jag har lackat golvet en sista gång, nu är det bara vattnet kvar och sen flyttar jag, ska bli så skönt...slippa all körning och stress bara för att komma hem och sova och sen på't igen nästa dag!
Ikväll har mamma och jag bakat lussekatter, eller ja, håller på, de är inte gräddade än, står och jäser, hoppas jag! Får se om de blev goda i år!
Nu ska jag fortsätta med plugget som jag gjort mellan bakningen, inslagningen av julklappar och allt annat.... jorden snurrar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0