Stieg Larsson

Varför skulle du gå och dö, jag vill ha en fjärde film om Lisbeth Salander. Jisses vad bra "luftslottet som sprängdes" var. Fast jag har fortfarande inte fattat varför den heter så dock ;) Ibland tittade jag bort eller in i Mias axel, jag gillar när det är spänning men ibland är det mer än jag kan hantera!
Annars har det varit massor med fix med företaget, fika hos Paula och Biske och plugg idag. Just nu känns det som en omöjlighet att jag skulle klara tentan, har haft alldeles för mycket att göra/tänka på denna terminen för att hinna med att plugga tillräckligt. Det som jag kan nu är bara lite skrap på ytan och tror tyvärr inte det är tillräckligt specifikt för att jag ska klara den...suck! Hej omtenta i april!
Är nyss färdigpluggad för ikväll, imorgon ska bli en pluggdag, och lite ärende på stan innan det blir partaj! Vi har egentligen fristående, men min förkylning tillåter nog tyvärr inte det! Måste dock åka och öppna hallen för de stackarna som ska träna ;) Sen får Anna bli ansvarig nyckelbärare en stund...
Slutsats: Jag hinner inte med mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0