Sölvesborgsagatan 3 a!

Yeah, nu har jag flyttat på riktigt. Lägenheten är full av flyttkartonger och skit över allt. Det är ju fortfarande inte riktigt färdigt så kan inte lägga allt på plats, men men. Jag har iaf flyttat! Skönt att cykla till hallen imorgon och kunna cykla hem och vara hemma efter 5 minuter! :P Nice att spara tid och framför allt pengar på att slippa köra bil. Eller ja, kanske inte tjäna pengar på det, får ju betala hyra och ränta istället, men men, det känns som det är vettigare att lägga pengarna på det! :)
Så någon gång i Januari blir det inflyttningsfest, jajamän! De flesta lär ju få stå upp, här finns ju inte allt för mycket att sitta på, kanske blir mer dans då?! ;)
Nu ska jag plugga, för det har jag försummat fööör mycket och känner att tentan kommer gå käpprätt åt helvete!!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0