Mitt huvud sprängs!

Åh, nu har verkligen min förkylning brutit ut, tung och geggig i huvudet och bihålorna och såå trött. Som tur var gick det bra på träningen idag, killarna skötte sig men körde egentligen inte så bra. Men vi ska kötta på som det smäller och köra riktigt bra på tävlingarna i mars...ska bli kul att äntligen tävla lite på riktigt!
Nu borde jag verkligen plugga men känner egentligen att inget fastnar idag, är allt för såsig i huvudet, men tentan börjar närma sig och jag kan verkligen inte tillräckligt någonstans!
Jag borde också fixa i ordning i lägenheten, packa upp kläderna och lägga in de i garderoben eftersom hyllorna kommit upp, men det finns lixom ingen energi.
Imorgon ska jag hem till Staffanstorp och fixa lite med företaget (få årslönen, jatack!) och sen ska jag och Mia hem till Biske och Paula med lite fika och då självklart bus med pluttFilippa. På kvällen blir det bio, luftslottet som sprängdes!
Men nu ska jag iaf läsa lite till i dessa jäkla medicinböcker....
Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0