Knuff knuff!

Jisses ja, var ute en sväng på stan med Mia innan, kan får verkligen knuffa sig fram. Så nej, det blev ingen lång visit. Hela eftermiddagen har jag fixat i lägenheten, nu bor jag här, fast jag måste hem imorgon och hämta alla mina kläder och annat smått och gott, typ laddaren till mobilen...klarar sig ju inte utan den lixom! Men det blir väldigt fint här faktiskt, skönt att det äntligen är beboligt! Imorgon ska jag plugga en massa och sen handla mat med mamma, måste ju ha det, det som finns hemma hos mig är en bit brie, knäckebröd, två äpple och lussebullar :P haha! Det räcker tyvärr inte så långt.
Nu ska jag göra mig i ordning för att gå ut och äta fondue med pappa, och syskonen. MYS!
Ha en bra kväll, adios!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha nej den maten räcker typ tio minuter! :) Välkommen till malmö!!!

Kram Linn

2009-12-27 @ 21:31:47
URL: http://linns-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0