Känner att jag behöver skriva av mig!

Var väldigt längesen jag skrev här...tiden har helt enkelt inte funnits. Det har hänt mycket sen jag skrev sist! Framförallt har det varit väldigt mycket i skolan, praktik och massor av hemarbete. Massor av fix i MIN egna lägenhet, som jag dock inte flyttat till ännu, men snart hoppas jag! :) Och även en massor av gymnastikträningar, killarna börjar bli riktigt duktiga, jag är mäkta imponerad över vad vi åstadkommit med dem och bättre blir de, varje träning! Sen har jag faktiskt själv börjat träna igen, och det är såå kul, ganska mycket aj i kroppen men äsch det går väl över! ;)
Som vanligt när jag verkligen behöver skriva av mig i bloggen så handlar det om något jobbigt fast ändå något bra! Igår skulle Matilda fyllt 11 år, tänk er, 11 år, en stor tjej som fort alltid kommer vara liten. Jag kommer aldrig kunna föreställa mig henne som 11 år, nej..hon kommer för alltid vara 8½, det går lixom inte att komma ifrån. Jag hoppas och tror att Matilda har det bra och just i denna stund gör snöänglar, kastar snöbollar och gör snölyktor som lyser upp! Aldrig innan Matilda dog "trodde" jag på Himmelen. Men Matilda gjorde det så lätt, hon lixom bara hade bestämt sig över att det fanns en och det var dit hon var på väg. Det gjorde det också lättare för mig/oss att acceptera. Ses vi igen, snäckan? Jag hoppas det, för jag saknar dig! 
Har fastnat för en låt som får mig att tänka på AVBM. Erik Segerstedt- wherever you are.
Tack för snön Matilda, du har säkert ett litet finger med i spelet där uppe :)
Jag lovar att vi hörs snart igen, jag ska bli bättre på att uppdatera, egentligen inte för er skull utan för min. Jag behöver få ut mina tankar lite bättre och oftare. Hoppas iaf att ni läser och lämnar en kommentar ibland :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Elaka cancer som hämtade Matilda.

Härligt att du har så mycket postitiva saker på gång i livet :-)

2009-12-22 @ 08:44:11
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Linn

Jaaa mer blogg! Skriv skriv! Så får du kramar i hrllen när vi ses!

Kram Linn

2009-12-22 @ 16:19:03
URL: http://linns-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0