Trötter

Sorry, att jag inte skrivit på ett tag, men egentligen har jag inte haft något vettigt att berätta...tänkte dock att jag skulle lägga upp lite bilder från GBG idag!

Idag har jag även varit på stranden med Emelie, sen en sväng på skolan för att plugga lite, dopck lite för kort tid...sen var det dags för första gymnastikträningen sen i juni, killarnahar haft ett skönt sommarlov och det har nog behövts. De är duktiga våra killar. Lite mer finslip men det känns som om vi redan är relativt redo för tävlingarna för i höst...och vi körde salto idag för första gången och jisses det gick ju riktigt bra...Alex körde nästan själv...sometimes you get a nice suprice! Det var iaf kul att vara tillbaka, jag är pepp inför hösten! Gillar mina killar! 

Lite bilder kanske?


Innan U2 på en irländs bar med U2 musik!
The claw!
Pepp!
SnowPatrol var förband :)
I väntan på U2
Wiiiihoo
Scenen var helt störd
Sjuukt mkt folk!



Yeeeah!

Efter vår bio, public enemies
Hoppa kan hon!
Flyga med :)
Och ja med, och du med :)

Hej hej kanin!

Yeeah!

Tack för en sjukt kul vecka Sara! :)

Kommentarer
Postat av: sara

sv: vad är det för nått som kallas the claw? :)

2009-08-06 @ 23:41:25
URL: http://schniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0