Så skönt

Att inte behöva känna sig stressad av att behöva plugga....dock måste jag ju kolla på lite filmer angående fredagen praktiska tenta men det känns inte allt för jobbigt! 

Idag är det kanske film på klostergården som gäller, men har även lite andra planer, tänkte kanske hämta upp Tuva och Olof från ffritids, var så längesen jag träffade de nu och hitta på något mysigt, vet inte vad men jag skanar mina kiddos! 
Sen vore kanske att äta frukost en bra idé, fast jag är mer sugen på typ lunch, klockan börjar ju ticka iväg! Får nog ringa Sofie och höra om ungarna! 

Sen måste jag nog fixa mat så jag inte svimmar ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

sv. halloj :)Det är 2 sorters förkylnings-drycker, en pigg-shot+en pigg-tablett, en vitamin-shot+en vitamin-tablett. Så jag tror inte det är nån större fara faktiskt :) dom två vita tabletterna är bara mätthets-tabletter!

2009-08-26 @ 23:10:55
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0