Mysig soldag!

Ja, igår vart jag hos Marina och killarna, vi var och bade hela dagen tills vi vart alldeles skrynkliga och kalla, men gud vad roligt det var att nästan vara barn igen, hihi! Lite färg har jag också fått, vilket är skönt, då jag känner mig vit som ett lakan...inte bra! Jag har typ träningsvärk i nacken/halsen idag, förmodligen från all simnning eller nått...jag stannade och myste hemma hos de till klockan var sent. Nu vill jag att bebben ska komma ut, eller ja, det vill nog alla! Kom ut nu bebisen, det är varmt och skönt här ute också :) 

Idag ska jag iväg och sola och bada med Moms, vet inte vart vi ska, men vart som blir nog bra...det är varmt och skönt ute, dock lite mer stackmoln och mer vind idag än igår, men vi ska nog lyckas sola ändå, hon ska bara vakna och ringa mig ;) 

Ikväll ska jag grilla och mysa med Fanny, tanken vart utgång, men eftersom jag ska jobba imorgon förmiddag (passa Linnéa och kanske Madde) så känner jag inte för det, dessutom är jag pank som en lus! Gjort av med allt för mycket pengar på sista tiden! 

Nä, för nu ska jag plugga lite innan Therese får tummen ur och ringer :)

Vad ska ni göra i värmen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja älskar sooolen..va gör du då?



kramar http://designbyjessica.blogg.se

2009-08-08 @ 11:24:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0