Gaaah!

Idag är min irritationsfaktor sjukt hög ochj blir så irriterad på allt...är så jävla trött på att plugga detta skitet och speciellt nu eftersom jag inte fattar! Dessutom känns det som om där är alldeles för mycket kvar för att jag ska hinna lära mig detta!
Så har jag suttir här och väntat på att mamma och Bertil ska komma hem så vi kunde äta efetrsom det hade vi bestämt, men nä, så har de käkat ute...jag som har väntat och är alldeles för lat för att ens koka pasta idag och dessutom är jag inte sugen på det! När jag ville ju ha ungsbakad falukorv som var bestämt. 
Kommer säker sluta med att jag äter pizza, som jag egentligen inte heller är sugen på! Just nu vill jag bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet! 

Vad kommer hända nu?! Hur ska detta sluta, suuuck! Idag känner jag mig dryg och deppig! Ibland är livet skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0