Bebisen är här!

Åh, igår kl 19.33 kom lille pojken ut, eller lille och lille, egentligen var han enorm, 56 cm lång och 4410 gram och fruktansvärt söt :)
Jag, Jonathan och Christoffer åkte in till Marina och Sven som låg kvar på förlossningen igår så vi var där inne kl 21.45, killarna blev helt till sig när de såg bebisen, som än sålänge heter lillebror, tjocksmock, tjockboll eller lillen eftersom inget namn är bestämt. Killarna höll så fint och försiktigt och jag med såklart! Vi var inte hemma igen ffrån typ 23.40 eller något. 

Idag bar det dit igen, fast denna gången kund einte jag följa med, dels för att Marina ligger på avdelning och inte på patienthotell eftersom de upptäckte någo fl på bebisens njurar på ultraljuden, dock inget farligt! dels för att jag tyckte att det var familjedag idag! 
Så imorgon när de kommit hem åker jag dit och lämnar en ostkorg till marina och Sven (man får ju inte äda sånna ädelostar när man är gravid) så Marina var mycket sugen på det! Killarna fick ett spel igår när bebisen ploppat ut. Isätllet för att bebisen som inte har någon aning om vad presenter är för något är fick något. 

Nu, nu ska jag inte till Malmö för att träffa Johanna och plugga, pust och stön! Paniken börjar komma nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du haft för dig idag då ?



kramar http://designbyjessica.blogg.se

2009-08-11 @ 18:10:38
Postat av: Maja

Vad gulligt med en liten pojke=)

min moster fick en dotter för någon månad sen och dottern var också väldigt lång och vägde mycket.

2009-08-12 @ 20:32:28
URL: http://jjama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0