Tack!

Ville bara säga tack till er Matilda-"vänner" som lämnat kommentarer. Självklart ser jag även de fina, roliga och alldeles underbara minnena med Matilda. Det är ju faktiskt de som dyker upp allt som oftast, men man kan väl säga att det har varit lite mörka minnespärlor (som Ulrika och Andres använder) nu på sistonde. Det kan säker finnas olika anledningar till att det är så just nu, den främsta kan nog vara att det snart kommer massa årsdagar, när man fick reda på vad som hände, sista gången vi sjöng tillsammans, sista gången jag träffade Matilda, och såklart midsommarafton! Men det kan säkert också bero mycket på skolan, allt som vi pratar om kan jag relatera till Matilda, vilken jag tror är en bra sak. För när jag har en leende Matilda i bakhuvudet kämpar jag lite extra, det är ju hon som har hjälpt mig hitta rätt! Jag vet varför och att jag ska göra detta! Och jag vet att jag kommer bli bra på det! :)

Nu till något annat jag är bra på, jobba på fritids i eftermiddag! Och ikväll är det gympa och jag kan inte nog berätta hur stolt jag är över våra killar, de är så duktiga och så fina mot varandra och mot oss (för de allra mesta iaf). Vi ska ta medalj på söndag, oh yes! Och gör vi inte det så gör det inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0