Stress och lite till stress..

Jag håller på att bli tokig...jag önskar att jag aldrig hade åkt på semester och så så sett brötfingret, jag har missat så mkt i skolan så jag inte fattar någonting. Fysiologin är som ett jäva åskmoln i min hjärna och jag fattar noll, absolut noll.
Nu när nästa kurs är igång ska man ju kunna fysiologin men nej, det gör inte jag så då blir allt ännu svårare!
Den praktiska tentan får jag vänta med tills i höst, vilket också känns lite jobbigt..visst det är skönt att kunna göra det ordentligt, men det är ju så långt bort!

Idag har jag iaf pluggat större delen av eftermiddagen och förstår det, men nu ska man lära sig det också ;P haha, blir nog svårare! Blir nog ganska mkt plugg i helgen känner jag!

Imorgon är det heldag i skolan, från 8.30-16...suck! Det rä så korkat att de lägger det så och så är vi typ lediga hela nästa vecka, jobbigt värre.
Men sen på kvällen blir det lite grillning hemma hos Ems, mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0