Söndag fylld med plugg..

Plugg hemma hos Jasse i några timmar idag och sen en sväng inom skopunkten, hittade två par helt okej skor, dock inte såhär fina ballerina, men men, jag får väl se om jag lyckas hitta några detta året. Min fötter är mitt emellan 38 och 39 så har så svårt att hitta skor som passar!

Hade en mysig dag först i parken med Emelie, emily, therese, Malin, joakim och massa andra människor, sen mat på stan och slapp hemma hos Moms.

Jag vill inte det ska vara såhär, antingen så skärper du/vi till oss eller så skiter vi i det, men jag tänker inte tassa på tå, det orkar jag inte!!

Nu är Ola, Sanae och morfar här..Ola och Snajs har med sin nya valp, väldigt söt är den! Nu ska vi äta mat, spagetti och köttfärssås! :) Gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv snäckan :) Roligare att plugga med någon när man kan disskutera sina frågor liksom ! :D

2009-04-19 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0