Mysigt i vårsolen!

Ja, i förmiddags ringde Ems och fråga om vi skull eta tag i våra liv och plugga lite. Hon kom hi, vi satt oss i uterummet och började. Efter ett tag var det dags för en promenix med Basco på mossen, mysigt värre! Sen blev det lite mer plugg fast te på gräsmattan.

När vi kände oss klara så bakade vi kladdkaka till ikväll, som ska tillbringas hos Emelie med filmvisning och då tyckte vi att en kladdis passade bra :) Ska köpa med mig lite glass tänkte jag!

Jag hoppas att det är OTH ikväll, längesen jag såg det nu :(

Idag har jag luftat handen hela förmiddagen, tog av stripsen där stygnen satt och det såg jättefint ut, jobbigt bara att man inte får sola det på ett år, är ju ändå ett relativt långt ärr, typ 5 cm. Men men, man kan ju få skade stånd och skit för ärr ;P Ska definitvit få skadestånd för sveda och värk...hade det inte varit för en inkompetent fransk kirurg hade jag fått ta bort siften i veckan istället för att bryta upp brotten och göra om allt och tvingas gå med dessa jävla spik tills den 4 maj och sen blir det ännu mer rehab, suuuck! Jag vill ha bort dem nuu! De irriterar mig något fruktansvärt!
Oh well, inte mkr att göra åt antar jag!


Asåå, borde man inte själv vilja ta tag i saker och ting?! Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0