En bra dag!

Ja, igår var en bra dag. Fick jobbat lite på morgonen, sen blev det några timmars plugg (som jag dock fattar noll av) och sen in till Lund, fika med Martin, very nice! Sen hem till moms och bara var. Stannade där allt för länge, sorry, du borde fått sova ;)

Idag är en ganska tom dag, fast fylld med pluggning, blir dock så frustrerad när jag inte förstår vad jag läser, IgM, toxiner, cytokin, komplement aktivering hit och dit...förstår noll. Hoppas att jag kan lära mig de andra sakerna till tentan så kan jag missa på detta med immunologi.

I måndags var jag förresten och hälsade på Ulrika och Vilda, vilken go lite tös! Vaka över henne AVBM :) Och visst ja, Maria har också fått en bebbe, så gulligt, en liten flicka! Känns kul att jag har babyboom runt omkring mig faktiskt!
Jag längtar också till augusti när Marina ska få sin bebbe, gulligull! :D

Nä, nu ska jag försöka fortsätta plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0