Det kan kanske gå?!

Jag är lite kluven i hur mycket jag ska plugga, för ju mer jag pluggar desto mer tycker jag det känns som jag blir förvirrad, haha! Idag blir det Farmakologin som det ska pluggas på! Sen blir det jobb på montessori i Lund och sen till Linn, sen till gympan för att sen kanske rusa vidare hem till Moms! Full dag vill säga! Men det kanske blir bra trots allt med den här tentan!

Imorgon ska jag passa plutt Filippa på förmiddagen och sen blir det plugg, eller ja, det kanske det blir hos Filippa också, beror på om hon planerade att sova eller att busa med mig :) Jag hoppas dock på bus med mig! Så fixar jag pluggandet på eftermiddagen!

Igår var jag hos Maria och lillan som hon kallas, hon var såå söt och så liten, naww! Stackaren har dock glömt hur man sover, jobbigt värre!

Nä, nu ska jag sätta igång med dagen pluggande! wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0