Söndag i Björnstorp och skrikande unge..!

Dagen började med frukost, haha, ovnaligt va? Sen duschen för att sen åka ut till Lena och passa trollungarna!
Jisses vilken dag, Linnea var så mamm så hon mest bara skrev förtvival hela dagen, usch det var jobbigt som attans, jag är inte dn som tycker det är jobbigt att se när ett barn skriker för att de är argt, men hon var verkligen förkrossad och ledsen och inget jag gjorde hjälpte! Och vällingen vägrade hon att äta, ficki dock i henne yoghurt och lite frukt..men nej, den glada söta Linnea fanns inte idag!
Sofie var också trotsig, hon struntade i det mesta jag sa men jag vann tillslut somvanligt iaf! Dagen snällaste och goast var Madde som vanligtvis brukar vara jobbigast, men idag var hon en pärla!

När jag kom hem var det bara mat och sen stup i säng, var trött som sjutton.
Pratade med Louise på kvällen och berättade hur det hade gått igår och hon hade inga som helst tvivel påatt det skulle gå bra, men hon var väldigt glad att han hoppat så fint och hoppades på riktigt tävling snart! Hon skulle lägga in lite goda ord för att hon absolut tyckte att det räckte med pay and jump och ut på en tävling i 90 cm, en klass! Så vi får hoppas på det :)
Orkade inte ens hålla mig vaken till Falsterbo som visades på kvällen, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0