Nervöst var det!




Jaa, det gick nog bra igårkväll tror jag...kändes lite skumt att sitta och bli intrevjuad av Louise, även om hon höll sig i bakgrunder så visste hon väldigt mycket av vad jag sa och höll med på många punkter! Fast det var skönt också, för det böev inte riktigt så seriöst eftersom vi känner varann så pass bra ändå.
Efter intrevjun så hjälpte jag henne lite med räkan och såg när hon red, sötis, så duktig liten apa som hon säger. Maria var också där, trevligt att träffa henne, det var längesen! :)

Ja, nu är det alltså bara att vänta och se vad som händer, skulle nog få besked redan i slutet av veckan, jag hoppas hoppas, men jag har ju iaf gjort mitt bästa och med tanke på att de ville ha någon som var utbildad så vet man ju aldrig....sugit, bara för man är barnskötare betyder det inte att man är bättre, det är fan det slappaste linjen på hela gymnasiet!  ;P
Känner många som det inte hade gått bra för där jag gick....men men!

Sitter på jobb och tråkar, händer absolut nada! Sen ieftermiddag blir det kanske bada och sen Jaq, om han orkar röra på fläsket eftersom det är så varmt! haha, blir så fall lite hoppävning tror jag...känner att han behöver det!

Nä, nu får jag väl göra något vettigt...

Kommentarer
Postat av: sari

tack för ditt inlägg.Så gullig du är....säkert en sann vän....Ha en fortsatt underbar Sommar.

Kram Sari & Ponne

2008-07-29 @ 19:02:51
URL: http://pontusnershed.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ida är helt klart finast på den bilden! =)

2008-08-01 @ 09:36:50
Postat av: Caroline

Nu ska vi inte vara sånna mot BF:O

2008-08-01 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0