Nämen hot igen ;P


och jag sitter på jobb, på ett äckligt varmt kontor, usch usch usch! Idag har det också varit relatovt mycket att göra, eller rätt så rörigt faksiskt!

Jag är apapap nervös inför ikväll, intrevju på LCR, jag får ont i magen när jag tänker på det! Jag har ju för fasen aldrig varit på en riktigt intrevju förut...och jag vill ju verkligen ha detta jobbet! Behöver pengarna och det verkar för övrigt riktigt roligt! Vad kan vara bättre än ett jobb kombinerat med barn och hästar, inget för mig vill säga!
Har övat för mig själv en massa och Johan har också hjälpt mig en del...men gaaah, är bara sjukt nervös för att jag ska göra bort mig! Glömma säga något viktigt eller typ snacka itu folket! paniik!
Ajja, det är bara att hoppas, ni kan ju hålla rummarna hörrni!
Har ni det bra i värmen?

Adios...

Kommentarer
Postat av: sari

Hej och tack för ditt inlägg på min blogg:o)

Vilken fin sida du har:o)

Ha en fortsatt skön Sommar.

Kram Sari

2008-07-29 @ 00:44:19
URL: http://pontusnershed.blogg.se/
Postat av: sari

och du Ida,,,,självklart jag håller tummarna;o)

2008-07-29 @ 00:45:01
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0