Luffarschack!


Luffarschack är min nya pasion, haha, nä, men jag och en kollega, Johan spelar Luffarschack en delnär det inte finns något att göra, vilket är en hel massa tid!
Johan är grym men ibland så kommer jag inte och glänser och vinner. Det är dock inte så ofta. Men som sagt, smartare kvinnor sämre i sängen, jag kommer köra länge på den det kan jag lova!

Igår var jag ho Lena och passade Linnea medan de lastade Destiny så nu är hon såld, snutte!
Sen var jag hos Jaq, och det gick okej, jag som hade planerat hoppövning men det sket sig efetrsom de skulle grillar precis vid banan där jag satt upp hinderna så jag fick byta bana och jag orkade inte flytta allt! Så det fick bara bli lite motion. Hoppas jag kan träna för Lena snart, känner att jag bheve lite hjälp i dressyren!

Nu har mia kommit hem, wiiie! Har saknar henne, så snart får vi nog kolla Sex and the city filme, yeah!

Nä, jag får väl återgå till uffarshcacket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0