Lördag...

Jahaja, då var det lördag och jag har jobbat en hel vecka, det har faktiskt gått ganska fort men har varit sjukt drygt! Får väl se om det blir lite mer att göra de fyra nästa veckorna!

Jag har varit ute en lång runda med Basco i morse och nu borde jag väl geentligen städa eftersom mamma och B komme hem ikväll...sen vi halv två bär det av ut till Jaq, ska putsa honom fin, och det kan ta tid...min lilla lortgris! :)
Ja, vi får väl se hur det går i Lundåkra idag, kan ju verkligen gå precis hur som helst, så länge han inte vägar så är jag glad, eller om jag flyger av såklart ;)

Äh, jag skriver nog med ikväll så får vi väl se hur det har gått, blir nog dock inga bilder, är bara Catta som ska med och hon har nog inte riktigt tid att ta bilder.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0