Ja, Välkommen hit dårå!


Hej!
Känns ju inte som om jag behöver presentatera mig något speciellt, alla som lär läsa bloggen känner mig ju redan och vet att jag är lite knas ibland (okej, för det mesta då!)
Nä, men jag skriver nog blogg bara för att jag ska komma ihåg vad jag gör dagarna i ända, och sitta och skriva dagbok för hand känns inte ritkigt som min grej!

Nu sitter jag på jobb (Akzo Nobel, de som gör Nordsjö färg), vi har absolut inget att göra. Klockan är typ nio och vi har bara 3 bilar till som ska komma idag, vilket betyder att jag kommer ha nada att göra ida, trååk! Vi får hoppas att det kommer några bilar som egentligen inte ska komma från nästa vecka, då får jag mer att göra idag, plus mindre att göra på måndag som faktiskt ser relativt fullspeckad ut och då komme rjag ju vara själv här också eftersom Tommy går på semester!

Igår var det träning på LCR för Louise, lika roligt som alltid! Första övningen som vi gjorde var faktiskt riktigt bra för Jaq då han var tvungen att korsta gloppen och få in ett galoppsprång om han inte tänkte ta ett bauta och hoppa studds, vilket han ifs gjorde någaa gången, men i sutet fick jag till det och då kändes det riktigt bra, efetr lite ryck och slit så :) Nä, lilla söte Jaq var faktiskt ritkigt duktigt igår, vissa hinder var där ju till och med lite höjd i, dock så spelar det mindre roll just nu då vi först måste lära oss att kunna lägga oss rätt på hinderna varje gång och inte 1/3 av sprången, men igår gick det riktigt bra kändes det som. Dessutom blev Jaq dagen pingla då han hoppade vattnet utan att blinka :) Min Gull!
Jenny var där och fotogarferade, dock så lyckades hon få bar bilder på alla utom mig ;p haha, nä, men hon fick till några!
De kanske jag lägger in ikväll när jag fått de av Jenny!

På lördag blir det Lundåkrabukten pay and jump, dock hade Catta bara anmält till 60 & 70 cm vilket kändes like väl fjuttigt, men det är ju hans allra första gång och han kan ju mkt väl bli värsta nöten när vi kommer dit!
Fick lite tid att prata med Louise efetr coskå och det känns alltid lika bra, jag gillar verkligen henne och hoppas att vi kan köra lite som vi planerat nu, varannan vecka för henne och varannan för Bertil så det får väl bli bra som det blir...

Nä, nu ska jag återgå till marknadsgodset som Tommy köpt till mig :)

Puss och Kram Klämbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0