Glad för man inte är så smart! ;)

Ja, ibland är det fasen bra att man inte är så smart, i alla fall om man läser denna artiklen http://www.aftonbladet.se/karleksex/article2457840.ab
Hur mycket man nu ska tro på der är ju upp till var och en, men man kan välkanske tänka sig att det är så, att man tänker för mycket oberoende på vad man gör för något om man är högutbildad och smart! ;P

Åh, nu sitter jag på jobb igen och väntar på att det ska hända lite grejer, men det kommer säkert lagom till jag har rast/frukost, det brukar vara så!

Annars idag ska jag till Lena och passa barnen elelr egentligen bara Linnea när de lastar Destiny för hon är såld och det lär behövas en del som hjälper till ;)
Sen bär det vidare till Jaq för lite gos och ridning, ska se om det blir lite småhinder, förmodligen det vi gjorde på framridningen i torsdags för det kan nog behövas en hel massa.

Yes, nu får jag väl fortsätta jobba ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0