ah, suck!


Jaq & jag Träning för Louise, LCR 17/7.

Nää, det blev ingen träning imorgon, förmodligen...för varmt, Catta vill inte åka iväg när det är så varmt, tycker det är för jobbigt! Suck, suck, suck!!!  Louise börjar sitt nya jobb på måndag vilket betyder = inga mer träningar för henne....ännu mera suck!! Visst det kommer finnas tillfälle när hon har tid med oss, men inte ofta och jag förstår henne, ha vanliga arbetstider och sen ha 4 hästar igång, det blir lite jobbigt! Men jag tycker det är skittrist, vill verkligen hoppa för henne.
Hon känner mig så himla väl, vet precis vad hon ska säga och när hon ska eller kanske inte bör säga något. Det går bara så jäkla bra med henne....
Folk har nog svårt att förstå hur bra jag tycker om henne, har kännt henne sen jag var typ 12-13 år och då var hon lixom verkligen min idol, det fanns ingen bättre än henne lixom. Halvåret hon var i USA var för fan skit, vår tränare sög och jag hade nyss fått ny häst som hon inte kunna hjälpa till med! Haha, kommer ihåg att det först jag gjorde när hon kom hem var typ att skrika på henne, för jag var så himla arg på mig själv, för jag kände mig dålig när Louise såg mig första gången på Jackie när det gick så dåligt, men jag var så himla glad att hon var hemma...sen efter tårar och en massa förlåt så slutade det bra som vanligt!
Jag har alltid kunnat pratat med henne om allt, har gråtit ut i hennes famn många gånger. Ja, folk kan inte förstår hur mycket hon betyder för mig, och även Louise själv.

Tycker iaf att det är supertråkigt att jag inte kan fortsätta träna för henne! Fast det kanske ni har förstått nu :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Er relation har alltid varit spec och kommer alltid att vara=D

2008-08-01 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0