Träning för Bertil!

Ja, då var det dags, träningarna för Bertil har börjat även om det verkas som just nu att det bara blir varannan vecka fram till Jaq har lärt sig åka själv i transporten så jag kan åka dit själv, elelr iaf med Thomas!
Det gick faktiskt ritkigt bra, fast ridhuset var ju livsfarligt, spöken i alla hörn och dök det upp en ny person någonstans så var det galet farligt! Men Bertil gjorde ingen stor grej av det och tillslut så gick det hur bar som helst även om han hoppadei luftn vid kortsidan!



Vi tränade mest lydnad så hinderna var relaivt små, emn det var jättebra för mig! Måste lära mig hand sätt, hur jag ska rida när han är framåt och när han är tillbaka, blir väldigt stor skillnad, men det kändes ändå riktigt bra! Kul var det också,
Kul att folk tyckte han var fin, fast det rä han ju! Sötnosen min. Han blir ockås väldigt mycket lättare att rida borta då han blir lite mer högrest och frammåt, slipper jag jobba så mycket för att får fram och upp näsan! :)
Kommer sakna Louise och hennes hoppning och hoppas att vi kan hoppas för henne ibland iaf, men det känns ändå bra med Bertil. Det är ju iaf samma sätt nästan, jag menar Louise tärnar ju för Bertil och har gjort läänge!

Åh, nu är det snart lunch på jobb, köttbullar och potatis idag, yes yes. Ikväll ska jag och Mia träna Pump coh step, jag kommer nog dö lite smått, men jag måste börja komma igåg känner jag! Så får ta mig själv i kragen nu! :)

Kommentarer
Postat av: sari(Pontus mamma)

åh så sugen jag blev på PUMP & STEP....längesedan.Blir mest spinning och styrketräning.....

tack för dina fina inlägg i vår blogg.Du verkar vara en jättego tjej.

Ha en bra Torsdag Ida!

2008-08-07 @ 10:18:20
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0