Intrevju igen!


Ja, jag har väl nästan lyckats komma upp ur min lilla "svacka"...visst där är fortfarande saker i mitt liv som jag gärna skulle ändrat eller bytt ut, men tyvärr går det ju inte att göra något åt det som redan varit.
Sen är där säkert saker som är delvi mitt "fel", det tvivlar jag inte på, men det är ju ändå inte bara mitt fel...det rä faktist ni också, jag känner just nu att jag orkar inte mer, jag ger upp på er, en gång för alla!!! Sen vet jag inte om jag kommer kunna hålla det! Jag antar att ni vet vem ni är, men ni är ju duktiga på att vara osynliga så ni kan väl fortsätta vara det antar jag :S

Men, imorgon ska jag på ny jobbintrevju, jag har dock lärt mig att inte hoppas för mycket, vilket jag inte gör, hade varit riktigt roligt att få jobbet men känner inte att jag måste ha det! Det är väl inte riktigt samma grej som med LCR, det var ju lixom speciellt!
Men detta jobbet är som Barnskötare på en montessoriförskola och det kan jag ju ha en liten chans på eftersom jag kan mycket om montessori, dock är jag ju inte barnskötare eller förskollärare, men jag har kunskapen om Montessori, så vi får väl se helt enkelt. Men det hade varit rokligt att bli anställd på riktigt, få vara me doch planera, inskola barn och vara med och bestämma, något jag inte får som Vikarie!

Så ni kan ju hålla tummarna för mig imorgonkväll :)
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller tumman

2008-08-11 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0