Piss på det lixom!

Gaaah, så arg jag var igår! Först på en gymnast mamma som inte kan behärska sig och vara som en normal människa och sen för att det gick apa på träningen för jag var förbannad redan när jag kom, suck!
Ajja hopp gick iaf bra igår, fick till några riktigt bra helskruvar, sjukt kul att det går lite framåt! Förhoppningsvis går det bättre på hela nästa träning.
Idag har vi haft opponering i skolan, det gick bra! Vi hade visst missuppfattat en del så vi ska typ skriva om en sida, men annars var det bra! Nu sitter jag och kollar på Bröllopsfotografen fast jag vet att jag borde plugga, diska, städa och allt annat som inte alls är kul! Får väl ta en liten stunds pluggande innan träningen sen i eftermiddag, har ju trots allt tenta imorgon som dock kommer gå illa även fast jag pluggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0