Ute!

Ja, nu är de ute, det var faktiskt inte alls så farligt som man skulle kunna tro, det sved till lite men var mest obehagligt och kändes kontigt, typ en mask som rörde sig inuti fingret!
Efter läkaren var det dags att gå till Margareta, min arbetsterapuet, fick lite nya övningar jag ska göra, det är dock inte helt lätt. Kan fortfarande inte sträcka eller böja ordentligt och det kommer dröja säger dem. Men förhoppningvis kommer det att komma tillbaka iaf, de tror inte att det är senan som är skadad utan bara att ärrvävnad är ivägen och att musklerna har dagit ihop sig en hel del!

Åh, jag har lite panik över att jag inte har något sommarjobb, nu kan det bli så att jag är åker iväg hela sommaren, som sommaraupair, om jag hittar något! Det hade varit roligt, men jag vet inte hur jag ska göra med företaget dock! Förhoppningvis går det att lösa....jag vet inte ens om jag ska ha kvar företaget, det är väldigt lite aktivitet, visst jag får en del pengar men frågan är om det rä värt besväret att inte kunna åka bort och så, allting blir så meckigt eftersom mailen är fast på den stationära datorn, vilket suger, annars hade jag kunnat lösa det mesta!

Nä, nu borde jag plugga, men jag förstår ingenting! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0