Tentan är över...

Så skönt att ha det avklarat och dessutom gick det bra, riktigt bra...tror jag iaf! Haha, kändes som jag kunde det mesta, kom dock ihåg idag att jag glömt en sak, men men...ett halvt poäng mindre, det går nog bra ändå ;)

Valborg var dte ju igår, jag kom till stan vid halv ett tror jag, Mötte upp Martin, chris, jonas med flera, satt där och myste någon timma sen träffade jag Emelie och så blev det lite mer mys...hem till Eneoie, för tt nästan somna i hennes säng men icke, vi gick ne rpå stan igen åt mat och begav oss till Ulrikedal för kite maud, Sen efter det var det dags för parantesen, men nej nej, det blev kallt så vi gick hem till moms och kolla TV! haha!

Idag händer dte inte så mkt, moms kommer hit ikväll, tar med Alva så hundrana får leka och så blir det pizza, mm, gott!

Nu borde jag röra mig upp ur sängen och göra något vettigt! Vi får se när det händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0