Spikarna ska ut idag!

Ja, om 45 minuter ska jag vara på sjukhuset oh då ska spikarna fårn fingret dras ut, suck och ja! Blandade känslor, ska bli så skönt att vara utan, men är livrädd för att ta bort dem... De säger att det inte ska göra så ont, men jag tror de inte!

Igår tävlade killarna sin första tävling, med glans! D kom två av sex lag och gjorde så bra ifrån sig, riktigt riktigt duktiga var dem! Sjukt stolt som tränare när man ser de stå så fint och köra sina varv de bästa de kan! Och vi fick beröm av de andra tränarna för att killarna stärckte upp så finnt innan och efter varje övning, stod fint och sansat i leen och var allmänt väluppfostrade (gympamässigt dårå). Bilder kommer!

Nä, nu måste jag borsta tänderna, sen drar jag till sjukhuset, usch, jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0