Skit!

Jag skrev ett så långt inlägg igår som inte ville ladda upp, suck! Nu drar jag det snabbt, min bil pajjade nere i falsterbo igår när jag hälsade på gammla jobbet, där var det mycket trevligt och jag mös en massa med barnen som har växt som sjutton :) Mindre bra att bilen gick sönder, den är helpajj och ska till skroten, SUCK! Så nu är jag ute efter ny bil, någon som har en i bakfickan som jag kan få köpa för ett billigt komispris? ;) är ju mindre rik som student och utan sommarjob känner jag! APA!!

Killarna var duktiga på träningen igår iaf, tränade frivolter, nästa tävlingen ska vi minsann inte ha några x-hopp inte! Sen i slutet så kollade vi på filmen från tävlingen, de var duktiga och tyckte själva att de var duktiga, men såg också vad de gjorde för fel, pedagogiskt av oss va? :)
Sen fick de sina chokladmedaljer och var vältigt stolta än en gång! De ska de vara =D

Jag älskar Grey's Anatomy, just love it!!

Imorgon kommer therse hit och pluggar, får se om jag fattar ett smack, just nu känns det som om jag kommer köra på tentan, det känns för invecklat och för mycket för att jag ska klara det!

Nä, nu är det fråga Olle som gäller! Sleep tight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0