Silver verkar ligga hos oss :)

Igår var jag, Johanna och Fanny på Lingvallen och kollade RM...Motus tjejerna var så duktiga och knep 2:a platsen, efter Splitt och innan Engelhom, sen kom Ling! Skåne regerar!! Det var kul att titta men längtar till USM i ystad första helgen i Juni, Sm hade varit askul, men det har vi nog inte råd med :(

Idag var det afro igen efter 9 veckorns uppehåll och det kändes i kroppen kan jag lova, iiiisch vad jobbigt det var, men kul :) Lär nog kännas i musklerna imorgon tror jag! Nu blir det inget från nösta vecka, för jag jobbar eftermiddagarna resten av veckan!  Jisses vad trött jag är...borde ta ut mina linser, de hjälper inte till på traven direkt!! ;P

Men nu ska jag fortsätta kolla cityakuten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0