PluttFilippa!

Igår hade jag killarna själv, vilket var helt okej...det känns verkligen som om vi har vissa hopplösa fall ;) Till hösten kanske jag ska börja träna en nya AG-grupp, killar födda -04, små skitungar som ska köra basövningar. Får se hur mycket tid jag har över.

Igår var några kompisar här och grillade och åt gott, halvvägs in på kvällen ringer Mia och frågar om jag vill passa Filippa över natten, "alla" ar på fest hos Malin och Freddan och Biske och Paula ville gå ut tillsammans, inte kan jag väl säga nej till det. Så vid 23 kör jag in mot Malmö och hämtar upp Filippa hos Järnkrants och körde hem till Paula och Biske, vi mös en stund mitt i natten innan hon somnade om i min famn, väldens sötaste och goaste unge! På morgonen vaknade hon och jollrade och när jag hämtade henne så hade hon världens största leende på läpparna. Vi busade och myste i sängen och sen gick vi ut och fixade lite käk åt henne och busade på filten...en sliten Paula kom upp efter nån timme, jag busade vidare med Fillen och hon fick lite banangröt, vilket hon tyckte var mums :) Resten av dagen har jag bar chillat hemma hos dem, vi kollade ARN 2 och goaste med plutten.

Jag är så trött på min hals, kan det inte försvinna nu, hade bara velat vara hemma imorgon och sova, men nej, jag börjar jobba på MM kl 7.30, suck! Men sen i fredags är jag aspank ;) Så får minsann jobba så mycket jag kan.

Jag tänkte faktiskt gå och sova riktigt tidigt idag, typ nu och hoppas på att lite mer sömn ska hjälpa min hals. Hoppas ni haft en bra helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0