Ont i halsen..

Uschja, väldigt ont i halsen! SUCK! jag hatar att vara sjuk coh har typ inte varitdet sen jag slutade äta gluten, innan var jag ju juk hela tiden, men det rä väl egentoligen det enda bra som har kommit med att jag slutade äta gluten...för övrigt duger det!

Var på Ribban idag och kollade på Sofie och Evelina i LB/LB, tilsammans med Josse och Denise. Trevligt...sen direkt efter det till hallen och träna minitruppen, även det trevligt faktiskt. Är hungrig nu, inte ätit något på hela dagen, då jag inte tål något på tövlingar och så...inte mkt iaf. Borde stannat hemma is ängen hela dagen då min hals inte mår bra alls...ska se om jag får en läkartid tidigt imorgon bitti eller sent i eftermiddag och kan kolla om det är något!

usch nä, borde göra lite thé och lägga mig framför TV:n. Imorgon ska jag och Bengt köra till Sölvesborg och köpa bil till mig, en iten pluttsöt Nissan micra, så får vi hoppas den går fint :)

Nu väntar TV:N och thét!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0