Nya gymnaster!

Igår var jag bara hemma efter jobb och senare kom moms över med Alva som lekte med basco. Innan moms kom tittade jag livestreamat på gymnastik SM /USM, kollade på arsalan och CG, de var duktiga men har lite kvar till toppen!
Idag var det tärning som vanligt, två nya gymnaster från barngrupperna var och testade, varav en, Raoul, var riktigt duktig, kunde såklart inte allt, men lyssnade och ändrade sig verkliegn, hoppas han fortsätter :)

Vi tittade lite på motus på SM även på tärningn, jag hade med datorn, men det var inge bra alls...alldeles för många missar, nästan i varje varv, trist!

Nu ligge rjg och tittar på kval två, vilket är mycket bättre, STG drog hem dagenspoäng...de är så grymma! Synd att inte Motus köttade så ;) Oh well, de är ju iaf en relativt orutinerat lag.

Nu ska jag fortsätta titta sen ska jag fixa mig för att gå på teambuilding med baljobbarna...har dock sjukt ont i huvudet och hoppas på att det inte är migrän. Blir verkligen fullt upp nästa vecka, suck! Men ska ändå bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0