MM

Idag har jag varit och jobbat på Montessori och varit på sjukhuset hos arbetsterapueten, gick bra båda två, sen var jag på AF och gick igenom jobbet nästa vecka, ska bli kul, jobbigt men kul!

Blir dock sjukt lack på min grupp, det rä inte rättvist att göra så, det är två dagar jag inte kan jobba med fallet, medans det är helt okej att två andra är borta två dagar, ja,  men jag ska bli utkastad, mitt jobb har varit bestämt sen i januari innan jag knappt visste att jag skulle gå i skolan i juni, men deras biljetter hem bokades förra veckan, det är dock helt okej för de att vara borta, men inte för mig! Nä, jag kan allvarligt säga att det var riktigt ruttet gjort av er! Skit ner er! Och ja, ta åt er för fan, så gör man inte!

Imoron är det väl plugg antar jag, jobb på MM och sen gympan på kvällen!

Jag vill inte att cityakuten ska sluta!! ;P

Kommentarer
Postat av: jasse

Jag vet inte hur Leigh la upp det när hon sa det: men det var inget som vi någon av oss ville, men vi kunde inte få ihopa det när du är borta nästa vecka och det är då vi måste sätta ihop en redovisning... redovisningen kunde inte skrivas från 2 håll. Tro inte att vi inte försökte hitta på en uppgift som man kunde göra sidan om, för det gjorde vi verkligen...



Jag förstår att du blev arg/besviken!

2009-05-26 @ 06:45:31
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0