Jag är sämt på att plugga ;P

Haha, det går inte så bra för mig, har noll motivation att plugga till tentan imorgon eftersom det känns som jag ändå inte kommer klara den! Har redan insett att det blir den 25 augusti som gäller iaf. Jag går dit imorgon coh så går det som det går helt enkelt. Förhoppningsvis är jag klar snabbt så jag hinner vara en stund på gympan iaf! har vrkligen inte lust att sitta inlåst lördag morgon i skolan, suck! Oh well, en lördag av väldigt många! Är iaf gratis parkering på lördagar ;)

Nu snart ska jag hämta Sara och Emma, vi ska gå till stallet och titta på hästarna, så vi har något att göra de timmarna jag är där, blir så tråkigt om vi bara ska vara hemma hela tiden!

Ikväll är jag nog bara hemma, sova tidigt och sådär..plugga lite till antar jag, måste lära mig lite hormoner...de är många och störiga!

Min kropp är knäpp, totalt skum! ;)

Världen är orättvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0