Jag är galen i Calippo :)

COLA, såklart! Den andra är inget att ha! Jag hade lätt kunnat äta säkert 5 st om dagen, det är säkert!

Idag har jag köpt ny bil, en söt metallic blå Nissan Micra, liiten! Jag lyckades även pruta lite. Tack Bengt!

Imorse var jag på vårdcentralen och tog ett halsprov, om utifall jag skulle haft halsfluss, det hade jag inte och det trodde jag egentligen inte, men men de äckliga vita sakerna jag har i halsen vill man ju gärna kolla. Hoppas min halsont försvinner snart iaf, vill inte vara sjuk! Imorgon blir det till att ha killarna själv eftersom Mia ska ut ikväll och sen ut med båten imorgon, inte för det lär bli så trevligt eftersom det ska regna hela dagen ;)
Hoppas det slutar tills kvällen då vi ska grilla här hemma! Kl. 18 för er som ska hit och inte visste det ;P

Idag har jag städat och rensat/organiserat i min gardeob, kan inte slänge kläder Tobias!!

Nu ska jag ätalite och slänga mig framför TV:n och sova tidigt...försöka vila upp min hals tills imorgon!

Tjiiiing!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vila på snäckan! För imorgon kommer vi och håller liv i luckan ;) Och rensa ut gadroben är inte lätt, särskilt inte som student med en liten kassa :)

2009-05-22 @ 21:21:17
URL: http://jasselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0