Fråga Olle!

Jag älskade Fråga Olle när det gick för några år sen, nu tycker jag det blir sämre och sämre, gästerna är oftast ganska okända och lite tråkiga! Idag är en av gästerna Veronica Wagner, jag kan verkligen absolut inte se henne som en "sex-symbol", Katrin Sytomjerska (säkert stavas det inte så) Ja, men verkligen inte Wagner! haha, dessutom har hon bara haft sex med sin pojkvän och då blir det lite svårt att svara på de flesta frågorna!
Fast jag fick mig ett gott garv idag iaf! För övrigt är ju Veronica Wagner asgrym, iaf om man sytar till gympan. SM om två veckor, hon vinner väl som vanligt ;)

Idag har ´jag haft ont i halsen, suck...hoppas det går över tills imorgon, orka! För då ska jag till Ribban och kolla på Sofie och Evelina när de tävlar...sen blir det minitruppen på kvällen, jag har fasen nästan varit i hallen hela veckan ;)

Jag var och kollade hoppningen idag, efter den var slut satt jag upp på Tintin en liten sväng, skulle kolla om mitt finger pallade pressen, det gjorde den INTE, suuuck!  Jag vill rida nu, saknar Jaq och saknar ridningen. Men men, jag skulle nästan anta att jag inte kommer igång ordentligt från i slutet på sommaren, tyvärr...ah, hata denna engelskman grovt!!!

Nu ska jag kolla sex & the city och sen sova, har Basco morgon, päronen mina åker till Kreta och jag är hemma själv en vecka. Ska dock lämna Basco till morfar imorgon, hinner inta ha honom...har för mycket att göra nästa vecka, jobb och skola!  Plus att morfar älskar att ha honom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0