Det gick ju bra...

NOT!! haha, denna tentar var ju ett jävla skämt! Jag hade pluggat in anteckningarna och så vidare, men nej, jag kunde knappt en enda fråga. Det var massor av frågor som jag inte ens förstod och hade noll aning om vad de handlade om. Sjuuukt mkt svårare än förra tentan och totalt knäpp! Så nu har jag sommaren på mig till den 25 augusti att råplugga, blir nog dock efter att denna kursen är över. Ska lösa boken och plugga in den, jaa, men kul den är ju bara 500 sidor, wiie!
Hade denna tentat kommit första gången hade det varit många fler som skulle fått göra en omtenta, det kan jag lova!

Så jag var klar efter typ 1 h 15 minuter, för jag kunde ju knappt något. Jag begav mig till gympan, där  vi bara var 7gymnaster, riktigt bra träning faktiskt! Nästa tävling är det definitivt inga X-hopp, no no, volter jatack :)
Fick också reda på att vi ska få in 3 nya gymnaster från barngrupperna, varav en jag ville ha in redan i höstas men då tyckte pappan att han var för liten, vilket stämmer, han är bara -02:a. Men vi får hoppas att de är duktiga och inte så störiga ;) haha! Då blir vi 14 gymnaster, helt sjukt, då är vi som 2 lag, gött :) haha!

Nu ligger jag och tittar på Oprah, om försvinnandet av Madeleine McCann, helt sjukt det alltså...måste vara något utav det värsta man kan vara med om, inte veta om hon lever eller inte?! Fy sjutton!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Vi har köpt lgh på nämndemansgården :)

2009-05-18 @ 21:54:01
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0