Blää!

Varit på dryg föreläsning idag, begreppet hälsa och sjukdom, han hade kunnat förkorta den typ 1½ timme så hade det räckt bra :) haha! Sen hem käka och plugga några timmar, jag har typ gett upp på att klara tentan på lördag, men jag går dit och försöker så får vi se vad som händer. Det är så mycket jag inte hänger med på och vet inte hur jag ska hinna lära mig allt...så jag räknar med den 25 augusti! Då kan jag plugga en massa på jobb i sommar när jag ändå inte har något att göra! haha!

Sen passade jag Emma och Sara, vi lekte utomhus och kastade gris hur länge som helst ;) Sen var det hem till Sigeholt och passa linnéa och busade med henne, hon var väldans söt efter sitt bad, jisses vilka guldlockar :)

Nu ska jag läsa liiite till och sen blir det sängen!

Och tack för kommentarerna, det är skönt att veta att någon tror på en, för ibland är det svårt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0