"Alla ni som älskar gympa klappa nu! (Klapp, klapp) Alla ni som inte klappar kan gå hem! (Klapp,klapp) "

Jaa, alla ni som älskar gympa, alla ni som älskar gympa, alla ni som älskar gympa klappa nu "klapp klapp" :)
Ååååh, jag vill åka till SM, Maaaaalmööö! Men Jag, Johanna och Fanny får kolla live sändningen på datorn istället, får helt enkelt skrika hemma istället, synd att de inte hör oss då bara. Synd att vi är panka och att jag måste jobba!

Åh, idag var killarna sååå duktiga. Vi körde nya rondat stationer och även flickis och de flesta fick faktiskt till de, niice! Vi tackar Biske för tipen, tack! Det rä tur att vi faktiskt har honom :) Vi kanske kan få till ett riktigt bra lag iaf, hoppas de tre nya killarna är något att ha också! 

I skolan jobbar vi på med vårt grupparbete, det blir nog bra trots allt. Fick dock reda på idag att jag inte kommer kunna vara i skolan alls sista veckan innan inlämningen, då ska jag jobba på studentbalerna i Lund, roligt värre faktiskt! Maaassa jobb och sjukt långa dagar från 15-07, suck, men jag behöver alla pengar jag kan få! 

På fredag köper jag ny bil, då blir jag sjukt fattig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0