Ajaj...

Har nyss lagat och ätit mat, kyckling med curry och nu fick jag sjukt ont i magen, blää! Hoppas det går över snart för jag måste sätta mig ner och plugga!
Sen ikväll ska jag Sarah, och Jasse ut och ät, ska bli trevligt att snacka lite skit! Sen kanske jag sover hos Mia, för att slippa köra fram och tillbaka!

Imorgon är det gympa, sen glass och på kvällen födelsedagsfest hos Emily som fyller 21 imorgon, wiie! Får väl se hur den kvällen slutar! Brukar bli galet där borta :) Usch, får se hur jag ska göra, får ta på mig varmt så jag kan gå till bussen sen! Blir ju så jäkla kallt på kvällen!

Söndag morgon ska jag hjälpa till med minitruppen och även nästa söndag. Lotta kunde inte och hon har hjälpt oss så mycket så nu hjälper jag lite tillbaka :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0