Äckel tenta!

Usch och fyyy, jag kommer aldrig att klara tentan på lördag...känner mig helt lost, hela njuren är jag typ körd på...förstår inte mkt när man varit borta från föreläsningen måste jag säga! Tur jag har fått Jasses anteckningar iaf, tack :)
Pluggade från 9-14 idag och sen har jag fixat mat och med företaget och så...känner att hjärnan är full för tillfället, blir lite till ikväll efter jag passat  Linnéa, sen hinne rjag förhoppningsvis lite imorgon efter skolan och innan jobb. Samma på fredag, har även annat att läsa till den nya kursen, som folk för övrigt är alldeles för överambisösa med!!

Men en glad nyhet är att jag klarade den förra tentan, det var skönt! Inte för att jag egentligen var tveksam, men man kan ju ha missuppfattat mycket! Men icke! Nu väntar jag i telefonkö till skatteverket, suck, nr 42 i kö ;) wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0